ראשי » עיצוב הבית » מה עומד מאחורי פרגולה אלומיניום – כל הפרטים המלאים

מה עומד מאחורי פרגולה אלומיניום – כל הפרטים המלאים

כיום ניתן למצוא לא מעט פרגולות שונות. אך אם נתמקד בסוג שמככב בתחום, נמצא כי פרגולה אלומיניום היא הדבר הבא! מדובר בפרגולה עמידה, איכותית ומעוצבת. כזו שגם משלימה את העיצוב החיצוני של הבית וגם מהווה אלמנט מדהים. זה מה שמאפשר לנצל בצורה מיטבית את הגינה או את המרפסת – כל חדר חיצוני שמבקשים ליהנות ממנו באופן מרבי.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ
בתמונה: פרוגלה אלומיניום דמוי עץ מבית עילית אלומיניום

פרגולת אלומיניום זו פרגולה עם ערך מוסף

פרגולה מאלומיניום נחשבת מאוד חזקה, עמידה ואיכותית. פרגולה מאלומיניום נחשבת קלת משקל וקלה לעיצוב. ואף ניתן לצבוע כל פרגולה מאלומיניום באינספור גוונים. אין ספק שכל אלו יתרונות חשובים ביותר. אך אין אלו היתרונות העיקריים. מדוע אם כן יותר ויותר אנשים בוחרים בפרגולה מאלומיניום? בשל שתי הסיבות הבאות:

  1. משקל מזערי – חומר האלומיניום נחשב קל משקל. הן ביחס לעץ והן ביחס לברזל. מדוע פרמטר זה כה חשוב? כיוון שהוא מאפשר לשלב בפרגולה מערכת חשמלית – מנוע שמאפשר בלחיצת כפתור לסגור בצורה הרמטית את השלבים. באופן שכזה זוכים לשבת בחוץ כשיורד גשם, ליהנות מריח הדשא הרטוב אך מבלי להירטב וכדומה, כך שבהחלט זוכים בחוויה מדהימה ומאוד מרשימה.
  1. חוסר בלאי – עץ הוא חומר מאוד מרשים, אף גם אם הוא צבוע באופן איכותי, הצבע די מהר דוהה. במקביל, ברזל הוא חומר יוקרתי, אך בתנאי חוץ הוא מחליד. מכאן שחומר האלומיניום מעניק מענה אידאלי ביותר. פרגולות אלומיניום אינן מתבלות או דוהות. הצבע אנו מתקלף ובאופן כללי הנראות המרשימה שבה המוצר המוגמר נמסר נשמרת לאורך שנים. זאת מבלי שצריך לצבוע או לשייף. מכאן שאם מבקשים פרגולה שתישאר מרשימה גם בעוד עשור, מבלי להשקיע דקה בתחזוקה, בהחלט מדובר באופציה מבטיחה.
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

תהליך הרכישה של פרגולות אלומיניום

אז קיבלתם החלטה לרכוש פרגולה שעשויה מאלומיניום. מה עתה? כל שצריך לעשות זה לפנות לחברה שמתמחה בתחום. היא כבר תייעץ איזה סוג פרגולה הכי מתאים מבחינת תנאי שטח ותקציב, היא כבר תיקח מידות ותייעץ אם יש צורך בהיתרים והיא כבר תפנה למגוון דגמים קיימים ותראה נכונות להכיל שינויים רצויים. 

פה אנו מבקשים להזכיר שפרגולה מאלומיניום דמוי עץ מבית עילית אלומיניום ניתן לצבוע בשלל גוונים, ועל כן גם אם חשבתם ללכת על גוון בנאלי, חום או אפור, מוטב שתעצרו ותבחנו קשת שלמה של גוונים אפשריים. מה עוד? תוודאו שהחברה שאליה פונים אכן מקצועית בתחומה, ואף נחשבת איכותית מבחינת שלבי ההתקנה. כיצד? בקשו לדבר עם לקוחות, חפשו תגובות ברשת, תבחנו מיהם אנשי המקצוע ואף התרשמו מאופי השירות שניתן כבר בשלבים הראשונים.