ראשי » משפטי » עורך דין סימני מסחר – כמה זה עולה ומה חשוב לדעת לפני

עורך דין סימני מסחר – כמה זה עולה ומה חשוב לדעת לפני

אחת הפעולות החשובות ביותר בחייו של כל מותג חדש, היא תהליך רישום סימן מסחרי. בליווי של עורך דין סימני מסחר, אתם בעצם מספקים את הגושפנקה המשפטית הסופית, לקיומו של מותג חדש. מה שאומר שחשוב לעבוד בצורה זהירה ולבסס את הבקשה שלכם על מידע מקצועי מהימן. לאורך הדרך, יכולים לצוץ כל מיני אתגרים שונים בתהליך. אבל אם אתם מבינים את החשיבות של סימן מסחר, אתם תעשו את הכל כדי לקבל את האישור.

העבודה עם עו"ד לרישום סימן מסחר – היא החלטה מקצועית

השנים הראשונות להקמת עסק, במיוחד אם מדובר על סטארט-אפ, הן מאתגרות מאוד. מצד אחד, יש לכם רעיון מבטיח, שאתם רוצים שאתם כל כך מאמינים בו. ומן הצד השני אתגרים ומכשולים ברמה הכלכלית, השיווקית והמשפטית, יכולים לעכב את הביצוע. לכן, אתם נדרשים לחשב את הצעדים שלכם מראש, ולפעול באופן אקטיבי על מנת לשמור על המותג. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי פנייה בעזרת עורך דין סימני מסחר בכפר סבא. רישום סימן המסחר שלכם אצל רשם הפטנטים בירושלים, ביחד עם עורך הדין, משרת שתי מטרות מרכזיות בעסק. האחת, הגנה על זכויות היוצרים ועל המראה הוויזואלי של המותג. והשנייה, יצירת חיבור בין המותג שלכם לבין פעילות החברה בפועל. כך שאין פה מקום לשאלות ואתם חייבים להבטיח שאתם מבצעים את התהליך בדיוק על פי הדרישות המשפטיות.

לייעוץ והצעת מחיר אטרקטיבית לרישום סימן מסחרי השאירו פרטים

יצירת סימן מסחר היא משימה מורכבת

לפני שמגישים את התיק למשרד הפטנטים עו"ד סימני מסחר בכפר סבא יבקש מכם לבדוק לעומק שאתם עומדים בדרישות. יש כמה פרמטרים אשר יאפשרו לכם ליצור סימן מסחר חדשני וייחודי, ובניהן ניתן למצוא את:

  1. את הפונטים, הצבעים והעיצובים של הלוגו. השתדלו ליצור בידול משמעותי מבחינה ויזואלית בין הלוגו שלכם לבין המתחרים. אפילו אם אתם מדברים בשפה שונה לגמרי, העיצוב יכול להשפיע על האישור של משרד הפטנטים ויהיה לכם קשה מאוד לשמור על הלוגו כמו שהוא. על כן, מומלץ מאוד מאוד לתכנן לוגו בעיצוב ייחודי לכם וכך לזרז את תהליך קבלת האישור.
  2. את הקונטקסט שעליו מדבר הלוגו. אחת הדרכים הכי טובות להימנע חפיפה ברמה מקצועית עם חברות מתחרות שימוש בתוכן. המותגים הגדולים ביותר בעולם המותגים שהמציאו יש מאין את השם שלהם, ויצרו סימן מסחר בעזרתו. כך שזוהי דרך מעולה להרחיק את עצמכם ממתחרים וליצור בידול בלתי נשכח גם אל מול הקהל.
  3. את תחום הפעילות של החברה שלכם. נסו לחשוב על המסרים והערכים שאתם רוצים להעביר בלוגו או במיתוג שלכם. לאו דווקא על תחום הפעילות הישיר, אלא על הסיבה שבגללה הלקוחות ירצו לפנות אליכם.

שלב אחרי שלב – עורך דין סימני מסחר יוביל אתכם להצלחה

כל מה שנותר לכם לעשות הוא לפנות לעזרת עורך דין סימני מסחר בכפר סבא. עורך דין זה יעזור לכם בייעוץ פרטני בנוגע לרישום סימן מסחרי. כמו כן, העו"ד יבנה את תיק הבקשה בשבילכם ויעזור לכם להגיש אותו למשרד הפטנטים בירושלים. במידת הצורך, עורך דין יסייע לכם גם בהרחבת הבקשה למדינות נוספות. כך שאתם תוכלו להפוך את המותג שלכם למותג גלובלי, תוך מינימום השקעה של זמן ומשאבים.