ראשי » דיגיטל » עיצוב אתרים – 6 טיפים לעשות את זה נכון

עיצוב אתרים – 6 טיפים לעשות את זה נכון

עיצוב אתר אינטרנט הוא אחד מהם התהליכים החשובים ביותר, אשר קובעים את מידת ההצלחה שלה המותג שלכם כולו. מחקרים בתחום מעידים על כך ש 50% מן הלקוחות טוענים כי עיצוב אתרים הוא האלמנט המשפיע ביותר על רמת האמינות והמהימנות של העסק, והוא מעודד את הלקוח לבצע מכירה. ולכן, אתם צריכים להשקיע לא מעט זמן ומחשבה בתהליך עיצוב אתרים, ואף לפנות לעזרתו של מעצב אתרים מנוסה.

כדי לעשות הצעדים הראשונים בתחום בניית האתרים, אספנו לכם שישה טיפים מנצחים שאיתם אתם יכולים להתחיל:

טיפ 1: מהירות העלאת המידע

קצב מהירות העלאת האתר הוא פרמטר שיכול לצמצם בצורה דרמטית את אחוזי הנטישה באתר שלכם. מחקרים מראים כי לזמן הטעינה יש השפעה על אחוזי הנטישה. אבל גם על היכולת לבצע המרות ועל אחוזה המראה הכללי של האתר. כלומר, אתר אינטרנט איטי הוא אתר אינטרנט שלא מצליח לבצע את המשימה המרכזית שלו – מכירת מוצרים ושירותים ללקוח.

טיפ 2: התמקדו בדברים החשובים באמת

למרות שיש כל כך הרבה מידע שאתם רוצים להציג בתפריט הניווט או בדפי האתר השונים. כדאי לעבוד בצורה מסודרת ולצמצם עד כמה שאפשר את המידע באתר. מעצב אתרים איכותי ומיומן, יעזור לכם לעשות סדר במידע. הוא יציג רק את עמודי המכירה הרלוונטי ביותר למצב המותג שלכם. זאת באמצעות תפריט שעוזר ללקוח להתמקד במשפך מכירות.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

טיפ 3: פשוט, פשוט, פשוט!

עיצוב אתרים מוצלח, הוא עיצוב שמתבסס על העיקרון המוכר לכולם "פחות אבל יותר". גם מבחינה ויזואלית אבל גם ברמת חוויית המשתמש, הגולשים לא אוהבים אתרי אינטרנט מורכבים מידי. הם מעדיפים לקבל תמונה ויזואלית פשוטה יחסית. האחריות של מעצב אתרים היא לממש את העיקרון הזה. גם אם אתם עובדים על הקמת אתר אינטרנט מיוחד במיוחד וכך לשמור על עניין ברקב הגולשים שלכם.

טיפ 4: ויזואליות היא שם המשחק

תשומת הלב של הגולשים פונה באופן אוטומטי לתמונות בתוך אתר האינטרנט. כאשר יש כל כך הרבה דרכים להשיג את אותה מטרה, אתם צריכים לנצל את העובדה שיש נטייה טבעית של אנשים להסתכל על הדמויות המופיעות בעמוד המכירה בתוך שניות ספורות. לכן, השתמשו בדמויות שאתם מעלים לאתר למכירה שלכם כדי לכוון את מבטם של הגולשים לנקודות אסטרטגיות בדף המכירה כמו הכותרת, כפתורי הקנייה או תיאור המוצר.

טיפ 5: צרו חיבור רגשי

אם כבר אנחנו עוסקים בתמונות, אל תחששו ליצור חיבור רגשי למוצרים או לשירותים שאתם מעוניינים לפרסם. זאת על ידי שימוש בתמונות של אנשים באתר האינטרנט שלכם. השימוש באנשים יוצר חיבור רגשי עמוק. זה הופך את המותג שלכם ליותר אנושי ומעניין מבחינת הלקוחות. מחקרים הצליחו להוכיח כי אחוז ההמרה יכול להכפיל את עצמו, בעמודים בהם ישנן תמונות אנושיות ואמינות של אנשים.

יחד עם זאת, חשוב לזכור, כי התמונות צריכות להעביר את המסר ולהעניק ללקוח מצג אמין. ולא, הן יכולות להשיג את האפקט ההפוך ולהניע את הגולשים מהאתר שלכם.

טיפ 6: כוחן של הרשתות החברתיות

במיוחד במותגים צעירים שרק עושים את דרכם בעולם הדיגיטל. ההוכחה החברתית רלוונטיות של המותג שלכם, היא קריטית במיוחד. אם יש לכם עמודים עסקיים בפייסבוק או באינסטגרם. עליכם להציג את המידע באתר האינטרנט של החברה וכך לתת ללקוחות שלכם עוד ממד של ביטחון. זה יעזור להם לקחת החלטה ומאפשר להם להבין עד כמה העסק שלכם הוא רציני ומכובד.