ראשי » דיגיטל » חשבונית דיגיטלית מומלצת – אילו שירותים יש כיום?

חשבונית דיגיטלית מומלצת – אילו שירותים יש כיום?

תהליך הפקה של חשבוניות, הוא חלק בלתי נפרד ממחזור חייו של כל בית עסק. בעידן שבו כולם רוצים לשמור על הסביבה, גם בתי העסק מבקשים לעבור לעבודה עם תוכנת הפקת חשבונית דיגיטלית מומלצת. כל המסמכים החשובים של העסק נשמרים באחסון מבוסס ענן, עם גישה דיגיטלית לכם וללקוחות שלכם. אז אילו שירותים יכולים להפיק חשבונית דיגיטלית מומלצת? יצאנו לבדוק.

חשבונית ירוקה- חשבונית דיגיטלית בקלות ונוחות

התוכנה שזוכה בשנים האחרונות לפופולריות עצומה בקרב בעלי עסקים. הממשק לשימוש נוח למשתמש, ומאפשר המטעה טבעית של המערכת בחברה. היצע השירותים עונה על כל צרכי בית העסק. החל מקבלות וחשבוניות ועד לשירותי סליקה אוטומטית. מעבר לכך, חשבונית ירוקה מציעה גם התאמה וויזואלית של החשבוניות לבית העסק. עם לוגו החברה, החשבוניות ישלימו את חווית הלקוח המלאה שלכם. החבילה הבסיסית שמציעה החברה עומדת על 19 ₪ ל50 מסמכים מידי חודש.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מערכת רווחית - חשבונית וסליקה בקלות

מערכת שתפקידה העקרי הוא להפיק חשבוניות דיגיטליות, להפיק קבלות וגם לבצע סליקת אשראי. עלות ההתקנה של המערכת תלויה בכמויות המסמכים המופקת מידי חודש. כאשר רף התשלום המינימלי מתחיל מ 39 ₪ בחודש ל50 – 200 מסמכים. ואם אתם רוצים לחברת מערכת סליקת אשראי, ישנו תשלום של 40 ₪ בחודש למערכת. כמו גם, עלות נלווית חד פעמית של פתיחת מסוף של 150 ₪.

Digital-invoice.co.il

מערכת שמבוססת על יצירת קבלות לטלפונים ניידים. החברה מחזיקה שירותים נרחבים נוספים, שעוזרים לכם לנהל את בית העסק שלכם. שירותי ענן, שירותי ניהול לקוחות ושירותי כספים בין לאומיים שונים. טווח המחירים של המערכת הוא יחסית נרחב. עם חבילות בעלויות שמתחילות ב 20 ₪ בחודש להנפקה של עד 250 מסמכים.

Invoice4u - ניהול כספים נוח

מערכת שמעבר לשירותי החשבוניות וניהול הכספים, מאפשר עוד טווח רחב של פעולות מקצועיות לעסקים. החברה מציעה שירותי ניוזלטר ללקוחות, מערכות אוטומציה ומסחר מקוון. יצירת תשלומים בהוראות קבע ומערכות ניהול לקוחות. המחיר ההתחלתי של המערכת עומד על 15.9 ₪ לטובת הוצאת חשבוניות ומסמכי עסק.

Ezcount - מתחילים בבסיס עם חשבונית דיגיטלית קלה

ממשק פשוט והתאמה לעסקים שפועלים בצורה פשוטה והתחלתית. השירות כולל יכולות ניהול לקוחות, עיצוב מסמכים ויצירת דוחות פיננסים על מצב העסק. המערכת מתאימה במיוחד לעסקים שלא רוצים להוציא סכומים עצומים על מערכות מורכבות מידי. כמובן שאפשר לבחור גם חבילות מורכבות יותר, בהן ניתן להפעיל כלי ניהול מלאי ומעקב אחרי תשלומים. התשלום הבסיסי לחבילה עומד על 29 ₪ בחודש, להנפקה של עד 100 מסמכים ושירותי ניהול בסיסיים לעסק.

Invoice maven

המערכת הכי קלילה שיש, שכל כך כיף לעבוד איתה. בעבור 29 ₪ בחודש תוכלו להנפיק עד 100 מסמכים שקשורים לניהול העסק שלכם. כמו כן, החבילה כולל הנפקה של דוחות מצב, ממשק ניהול לקוחות וטכניקות לעיצוב מסמכים. כמו תוכנות אחרות, בתשלום נוסף ניתן להרחיב את היריעה ולהטמיע גם מערכות ניהול מלאי ומעקב תשלומים וזמנים. היתרון של invoice maven הוא הוויזואליות והאינסטינקטיביות של תהליכי העבודה עם המערכת. לאנשים שאינם מנוסים בתחום הפיננסים, זו היא מערכת שיכולה לשנות את כללי המשחק. וכך ליצור לכם תהליכי עבודה נוחים, בשנים הראשונות של העסק.