ראשי » שירותים מומלצים » פיקוח בנייה לבתים פרטיים – שלבים חשובים בתהליך פיקוח בנייה לבית

פיקוח בנייה לבתים פרטיים – שלבים חשובים בתהליך פיקוח בנייה לבית

כיום ידוע שכאשר עומדים מול פרויקט בנייה של בית פרטי, מוטב להכניס למשוואה שירותי פיקוח מקצועיים. עם זאת, ראוי לציין שלא כל שירות בתחום מתאים עבור כל צורך. זאת כי מאוד תלוי מהו אופי הפרויקט ומהן הגדרות התפקיד. במקביל, אין שאלה שמפקח בנייה מהווה נדבך מהותי והכרחי. מפקח בנייה הוא חלק חשוב בתהליך ואף ברור שמוטב להכניס מפקח בנייה לפעולה בשלבים כמה שיותר מוקדמים. מכאן שגם אם מדובר בהוצאה נוספת, יש להבין שבסופו של יום זוכים בחיסכון משמעותי ובידיעה שהפרויקט מתנהל בדיוק כפי שמצפים – על הצד הטוב ביותר. אז מהן הגדרות התפקיד של מפקח בנייה עבור בית פרטי ולמה ניתן לצפות? עברו על המידע הבא:

פיקוח בנייה צמוד ששומר על טובת הלקוח

כאשר אנשים בונים בית, הם מבקשים שהוא יענה על סך הצרכים והציפיות. על כן לצד מפגש עם אדריכל ומעצב פנים, גם הכרחי לדעת שהתכנון הרצוי יוצא לפועל באופן מדויק ונשלט. עם זאת, כיוון שרובנו איננו מבינים מספיק בתחום הבנייה, וכיוון שלרובנו אין זמן להגיע הרבה לשטח. בוודאי בשביל לבחון באלו חומרים, מינונים ושיטות בנייה משתמשים. הרי שטוב שמכניסים לתמונה מפקח בנייה – בעל מקצוע שמוודא שהאינטרסים של הלקוח נשמרים.

הצצה לשירותיו של מפקח בנייה לבית פרטי

תהליך פיקוח בנייה לבית פרטי כולל מגוון נדבכים משלימים. כאלו שבסוף היום מבטיחים שהבית ייצא כמצופה -ללא עיגולי פינות שמגוון נותני שירות עשויים לעשות. בקבוצת יגאל אלון גאים להחזיק בניסיון עשיר של 15 שנה בתחום. 15 שנה בהן פיקחנו על אין ספור פרויקטים מוצלחים. מה אנו מציעים? מלבד בחינה מקצועית והקפדה על היישום של המפרט הטכני, מפקחי הבנייה מטעמנו גם מקפידים על תקני בטיחות, על סעיפי החוק ועל שמירת הסטנדרט המצופה. מעבר לכך, ראוי לציין שמפקח בנייה פותר בעיות בזמן אמת. יחד עד ערכים נוספים –  עורך בדיקות איכות, בוחן את האפשרויות שהמהנדס והאדריכל מציעים (לצד התייחסות לנתונים בשטח) וכדומה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

שלבים בתהליך פיקוח בנייה לבית

תוהים כיצד אנחנו מתנהלים אל מול פיקוח בנייה של בית פרטי? להלן הצצה ראשונית. אם כי מראש נציין שכל פרויקט מצריך התנהלות מעט שונה. את הגמישות הזו קבוצת יגאל אלון יודעים להציע בכול פעם מחדש. באופן כללי נציין שכאשר עומדים לבנות בית פרטי הקבוצה מסייעת לבצע מו"מ מול הקבלן. לשייף את ההסכם שעומד על הפרק (כולל שילוב הערות שנועדו לשפר את המפרט הטכני). הענקת תשובות על מגוון שאלות שמתעוררות בעת מעמד החתימה על החוזה. כמו גם עוד בעין מקצועית ומנוסה על סך התכניות שמוגשות לעירייה. לאחר שהתהליך יוצא לדרך והבית מתחיל להיבנות, מפקח בנייה מבקר את הפרויקט מדי שבוע. המפקח מוודא שנעשה שימוש בחומרים שמופיעים במפרט, שהביצוע נעשה ברמה גבוהה וכדומה. בנוסף, בהתאם לסך המשתנים מופקים דוחות פיקוח. דוחות אלו תפקידם לסייע ללקוח לקבל תמונת מצב כמה שיותר ממצה אודות התקדמות הפרויקט.

3 דגשים חשובים לפיקוח בנייה

בחינה של מיקומי הכלונסאות ביחס לתוכנית המהנדס, בדיקת איכות של הבטון, מעקב אחר בניית קירות מעטפת, הקפדה על תקנות, הקפדה על לוחות זמנים וכדומה. מכאן שאם רוצים לבנות בית בידיעה שהכול מתנהל באופן חלק גם ללא היכולת להבדיל בין מברג למברגה, או אם רוצים לסנכרן בין בעלי המקצוע ולדרוש מהם לתקן מבלי לנהל שיחות אינסופיות, הרי שבהחלט רצוי להיעזר במפקח בנייה. לרשותכם 3 דגשים חשובים: אין זה הגיוני שהקבלן יימנה מפקח בנייה, יש לעגן את תפקידי ותדירות הפיקוח בחוזה מסודר ובשורה התחתונה יש לבחור מפקח בנייה מנוסה ובעל רזומה חיובי, ופה קבוצת יגאל אלון מזמינה אתכם ליהנות ממעטפת שירותים ייעודיים ברמה הגבוהה ביותר.